leac

cautand printre cuvinte, am gasit pentru iubire un leac
chiar de e vechi, vracii timpului spun ca vindeca tristetea si imbogateste orice suflet sarac
cand iti tremura de dor visul in noptile de singuratate, inlacrimat
sa cauti sarutul ce pe tampla in zile-nsorite ti l-am strecurat
imbratisarea stransa ti-am ascuns-o in ganduri, in vremea in care prea multe erau
sa-ti incalzeasca sufletul intre palme cand doare si sa topeasca parerea de rau
Te iubesc iti e boala?… pentru mine este o melodie
care-mi canta prin vene adapandu-mi visele cu apa vie
poate de aceea visele mele nasc atatea saruturi
cat sa-ti fie sfarsiturilor de-o mie de ori incapatanate-n iubire-nceputuri
daca boala iti este „te iubesc”, afla ca zac pe un pat in salonul alaturat
uneori, topita de dor prada febrei de tine fara cuvinte in delir te-am strigat
iar lacrima ce-mi aluneca uneori fara sa vreau pe obraz
se scurge flacara spre buzele tale pastrand visul vesnic treaz

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la leac

  1. Robert spune:

    Frumos exprimat. Mi-a placut🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

