adoarme-mă

adoarme-mă iubite înainte de-a pleca
nu vreau să simt când o să-mi cadă palma dintr-a ta
îmi simt genele grele o să le-nchid, iubite
adoarme-mă, şi lasă-mi-te vis sădit în minte
îmi stăruie în vise gust de păcat de stea
adoarme-mă, pecetluieşte-mi ochii cu sărutarea ta
să dorm povestea-ntreaga şi altele apoi
adoarme-mă-nainte să cadă veşnicia între noi

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la adoarme-mă

  1. melanietoulouse spune:

    Orice adjectiv(epitet) as folosi, n-ar fi suficient(de real si de potrivit!) pentru a descrie, a caracteriza, a exprima calitatea talentului tau literar si-a versurilor tale, ca si banalul „like”…
    Te-am recitit cu-aceeasi emotie, placere si încântare… Bonne continuation!<3
    – – –
    @"adoarme-ma-nainte sa cada vesnicia intre noi…" – "iubirea nu piere niciodata…" Încetam de-a trai cu-adevarat daca si când nu mai iubim… supravietuim, atât.
    – – –
    "Dance me to the end of love…"

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    Iti multumesc din suflet, Melanie!
    Cred cu tarie ca adevaratele iubiri au puterea de a trece dincolo de Marile Taceri.

    Apreciază

  3. Şoseta spune:

    îţi zic un secret: dacă nu vrei să cadă veşnicia între voi, nu lăsa spaţiu liber;)

    Apreciază

  4. Cristina spune:

    Ce frumos scrii! Imi place foarte mult!❤ Likeee!

    Apreciază

  5. Pingback: Cuvântul sărut « Cuvinte Răvășite

  6. Rhenus spune:

    Wow… ce frumos gandesti. Din ce data si an esti nascuta? daca nu-s prea indiscret.

    Apreciază

Lasă un răspuns

