insomnie

dormi, ingerul meu, atipeste o clipa…eu o sa ma furisez printre visele tale si-o sa vanez dorinte…ce daca amintirile fug ca ciutele cand frunzisul padurii fosneste?… eu o sa-i fur noptii visele si-o sa le-ascund intre pleoapele tale in zori de zi… n-o sa planga noaptea dupa ele…o sa nasca altele cu fiecare gand ce ne leaga…
dormi, ingerul meu…odihneste-ti aripile, asta seara o sa visez eu…

Acest articol a fost publicat în celelalte cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la insomnie

  1. slowaholic spune:

    Somn ușor! Șșșș…🙂

    Apreciază

  2. Domnul Bob spune:

    Sunt doar un gand de poveste
    Rogu-te langa ingerul tau ma lasa s-adorm
    Cuvantul inca in varf de penita timid straluceste
    Dar soapta de pe buze in visul tau pot s-o rastorn
    De eu am sa cad in a somnului vesnica imbratisare
    M-acopera cu un colt din dulcele vis
    Peste cuvintele mele asterne uitare
    Gandul ce le-a nascut cutreiera prin al gandului ei Paradis

    Apreciază

    • fatadefragi spune:

      dorm inca ingerii in asternutul noptii cu genele intre vise incurcate
      din timp in timp zambesc in somn si gandul de poveste sub pleoape li se zbate
      de vrei sa atipesti in rand cu ei si somnului sa-i dai a ta imbratisare
      sub colt de vise te strecoara, dormi, iar zorii sa-ti surada cu a cuvintelor descatusare

      Apreciază

Lasă un răspuns

