Blog of the Year 2012

La capitolul tehnica eu nu stau prea bine din pacate…
Desi am primit doua nominalizari pentru Blog of the Year 2012 (pentru care multumesc) si explicatiile par foarte deslusite in privinta pasilor pe care trebuie sa-i urmez recunosc deschis faptul ca nu ma descurc.
Ii pastrez in suflet pe toti cei carora le citesc blogurile si ma plec in fata lor cu respectul cuvenit celor care umbla prin lume cu sufletul la vedere!
De-a lungul acestui an am aflat un lucru foarte important in ceea ce ma priveste: fac parte din categoria acelor oameni carora le poate fi dor de persoane si lucruri pe care nu le cunosc ori poate ca nici nu exista. Si asta ma face adeseori fericita.
Avem nevoie de emotii pozitive pentru ca sufletele noastre sa paseasca senin prin jungla vietii.
Mi se intampla adeseori ca sufocata de realitate sa respir prin acest blog si sa ma inteleg mai bine scriind ori citindu-va gandurile.
Marturisesc cu mana pe suflet ca intre toate realizarile anului 2012 (care a fost generos in ceea ce ma priveste) acest blog mi-a adus cele mai mari satisfactii sufletesti.
Va imbratisez si va las in pragul sufletelor pecetea recunostintei mele sa va colinde cu Iubire, Credinta si Speranta!
Fatadefragi

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Blog of the Year 2012

  1. melanietoulouse spune:

    Draga mea, acest post mi-a mers la casa-sufletului si-a inimii, ca-s indisociabile… MULTUMESC pentru tot, Fraga-draga!<3
    – – –
    @"La capitolul tehnica eu nu stau prea bine din pacate…" – welcome to the club, same here!🙂 Sansa mea e ca am "depanator" la domiciliu, altfel as fi pierduta-n spatiu, noroc de rocket&satellite scientist…😉
    ===
    Aceleasi calde urari… SPER, vreau sa cred ca vei continua sa ne încânti, sa ne farmeci, sa ne impresionezi, sa ne emotionezi cu scrierile tale si-n 2013… Bonne chance et à+!🙂

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    Eu iti multumesc, Melanie! Prezenta si sustinerea ta permanenta mi-au demonstrat ca oamenii isi pot strange mainile si atinge sufletele dincolo de orice bariere. Intotdeauna parfumul lavandei o sa-mi vorbeasca despre prietenie datorita tie🙂
    Te imbratisez cu tot dragul!

    Apreciază

  3. Cristi M. spune:

    Buna ! Te-am nominalizat pentru Blog of the year 2012 Award.
    http://cristimoise.wordpress.com/2012/12/15/blog-of-the-year-2012-part-iv-9-stars/
    Felicitari !🙂

    Apreciază

  4. fatadefragi spune:

    Este o onoare pentru mine, iti multumesc!🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

