taceri in cuvinte

spune-mi… si tie ti se zbat tacerile-n tample cu aripi de liniste cangrenata?
si tie ti se-astern zapezile-n suflet cum in mine ierni viscolesc inghetandu-ma toata?
spune-mi daca peretii tai au invatat sa-ti raspunda pe-o limba cunoscuta cand iubirea o strigi,
daca noptile te iubesc si pe tine asa cum pe mine ma alinta de fiecare data cand visez ca m-atingi
spune-mi… si tu simti ca traiesti atunci cand visele in ploi de cuvinte ti se dezleaga?
si tie ti-e dor? si pe tine urletul linistii te stoarce de vlaga?
spune-mi, daca s-ar intampla vreodata sa pier ti-as lipsi atat de tare incat
ai aprinde stelele sa te pot vedea uneori? ai putea face pentru mine atat de putin?… doar atat…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la taceri in cuvinte

  1. melanietoulouse spune:

    @”ai aprinde stelele sa te pot vedea uneori?” – minunata întrebare… orice stea e un mini-soare, la ani-lumina, unitatea de masura a dorului, a lipsei si-a absentzei…

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    … dincolo de nori, steaua noastra va straluci si in miez de zi…

    Apreciază

  3. Pingback: Dar dacă … « Cuvinte Răvășite

  4. 9 spune:

    mi-am adus aminte de

    Apreciază

  5. Oare, gandurile mele, murmurand taceri, te vor descoperi candva, printre stele şi nori?

    Madi si Onu

    Apreciază

Lasă un răspuns

