veghe

dormi… toate visele sunt cuminti, le-am sarutat pe fiecare in parte si le-am asezat sa ti se odihneasca sub pleoape… zambesc in somn ingereste… din cand in cand cate unul se incrunta usor suspinand si se foieste…
dormi…lasa-ti capul pe genunchii mei si atipeste… eu o sa-mi incerc pe degete ravasindu-ti parul, pretioase inele…
dormi…ploaia deseneaza pe ferestre ideograme si eu nici macar nu ma straduiesc sa le deslusesc… urmaresc doar cum scrie si-apoi mazgaleste nehotarata luandu-si basmul de la capat la nesfarsit…
vantul se rasteste din vreme in vreme izbind crengile pomilor care dadeau sa inmugureasca de bucuria amagitoarelor zile primavaratice…
dormi, ingerul meu… in noaptea asta o sa visez numai eu…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la veghe

  1. Buna, fraguta,
    Citindu-te, ma intreb:
    Oare cum ii arata chipul, ce exprima asemenea fineturi sufletesti?
    Probabil e tare bine in preajma lui.
    Te citesc, si sensibilitatea ta, ma induioseaza.
    E o stare rarisima.

    Madi si Onu

    Apreciază

  2. melanietoulouse spune:

    veghe… m-am gândit la poemul lui Victor Hugo:”Insomnie”, nu stiu daca s-a tradus în româna… îngerul te cuprinde, iar sufletul mentine trupul în viata… pentru Hugo, noaptea era un mister total, iar insomnia o sursa de inspiratie, ca si pentru tine…🙂

    Sper ca zorii ti-au oferit un vis fermecat…🙂

    Apreciază

  3. fatadefragi spune:

    Multumesc, Melanie!
    Imi tin ingerii aproape de suflet…
    Zorii… trageau sa adoarma cand au vazut furtuna de afara… I-am mangaiat cu un vis si s-au aratat printre fulgii razleti de nea… La noi ninge si ploua, bacovian…

    Apreciază

  4. Irina spune:

    Sufletul tau e aidoma unei fantani pline ochi cu apa vie, unde e de ajuns sa iti cufunzi causul palmei si sa bei pe saturate. Ape limpezi, clare ne clatesc ochii insetati de frumos si de inaltul la care visam ingereste.
    Cerul sa iti aiba in paza muza si daruirea cu care ne rasfeti inimile, Fraguta…

    Apreciază

  5. fatadefragi spune:

    Irina, ma coplesesc gandurile tale frumoase. Iti multumesc!
    Fie ca Cerul sa vegheze asupra noastra astfel incat sa ne putem inaripa visele!

    Apreciază

  6. Pingback: Dorm « Cuvinte Răvășite

  7. Domnul Bob spune:

    Cred ca cea mai sugestiva imagine a unui vis pe care am citit-o eu vreodata este asta:

    „din cand in cand cate unul se incrunta usor suspinand si se foieste…”

    Eu il si vad, il vad ! Miraculos ai spus, miraculos !

    Apreciază

  8. Pingback: 1000 de motive… « freestar9

  9. Cât calm şi pace degajă poemul tău, în ciuda naturii dezlănţuite. Blândeţea cu care scrii mă farmecă. Mi-a plăcut mereu cum ai scris, deşi n-am îndrăznit de multe ori să comentez. Felicitări pentru tot ceea ce scrii, pentru felul frumos în care reuşeşti să aşterni în cuvinte vise şi trăiri.

    Apreciază

  10. lafeeblanche spune:

    ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ Love It! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡

    Apreciază

Lasă un răspuns

