hotar

Stau lipită de zidul dintre noi şi-l ascult cum se vaită,
Ţin la piept amintiri sfâşiate de dor… se-aud lupii uitării cum aleargă în haită,
Miroase-a tăcere umedă, abia se mai aude şoptind pierdut cu glas răguşit
Acea melodie pe care cu atâta nebunie în gânduri cândva ne-am iubit.
Aleargă lupi hămesiţi, dau târcoale, prin firidele cenuşii îşi strecoară botul însângerat,
Sunt înfometaţi de iubire, din cuvintele noastre adânc şi fără milă au muşcat.
Strâng la piept amintiri… un înger rănit zace lângă ruinele cuvintelor noastre
Şi deasupra nori cenuşii îi închid zările cândva atât de albastre.
Stau lipită de zid, iedera mă sugrumă încet şi mă preschimbă-n tăcere,
Întind braţele reci către tine, sângerez iubire, nu ştiu să-ţi mai fiu mângâiere.
Nu ştiu când s-a sfârşit ziua, noaptea stă la pândă să se strecoare în noi…
Îmi alunecă trupul in gol, rătăcite de tine clipele îşi împrăştie nisipul în ploi,
Timpul mi se adună în aride deserturi prin vene… te văd venind încărcat cu lumină
Ţine-mă-n braţele viselor, aş putea muri astfel atât de senină…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la hotar

  1. lafeeblanche spune:

    ♪ღ♪*•.¸¸.•*¨¨*•.¸¸.•*•♪ღ♪.•*¨¨*•.¸¸.•*¨¨*✿ڿڰڿ♥♥ڿڰڿCling!
    Ooo,ce frumooos!

    Apreciază

Lasă un răspuns

