Amintire

Îţi mai aduci aminte? Eu imi amintesc…
Îmi împleteai in gând cuvinte şi fiece rostire făcea din ce în ce mai mult să te iubesc
Îmi amintesc… pe-o margine de lume cum ne plimbam adeseori…
Privirea ce o strecurai spre mine, năştea tacut ai dragostei fiori
Mai ştii cum mi-aşezai pe suflet coroniţe din cuvinte-nflorite?
Cum mi-era teamă să-ţi răspund şi lăcrimam de fericire…îţi mai aduci oare aminte?
Palma mea îngheţată îşi regăsea căldura în îmbrăţişarea palmei tale
Nopţile îmi cuvântau vise sub oblăduirea cuvintelor, înmiresmate petale
Îţi mai aduci aminte? Eu atât de bine-mi amintesc…
Mi-e dor de îngerii ce-i lăsai să mă vegheze şi-i întorceam sa-ţi scrie pe suflet cât de mult te iubesc…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Amintire

  1. Daniela spune:

    M-ai facut sa-mi amintesc si eu de zilele acelea, din adolescenta mea! Foarte frumos!

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    Mă bucur că am reuşit să întorc acele ceasornicului in sens invers fie si pentru câteva clipe fericite. Îţi mulţumesc pentru trecere!

    Apreciază

  3. Stefania spune:

    Foarte frumos ai scris. Intotdeauna cuvintele tale imi merg la suflet!
    Imi place foarte mult cum scrii!
    Un week-end minunat iti doresc! 🙂

    Apreciază

  4. fatadefragi spune:

    Iti multumesc, Stefania, te astept in continuare cu mare drag!
    Fie-ti si tie sfarsitul de saptamana reusit!

    Apreciază

Lasă un răspuns

