Poate că

pentru că-mi răsari gând de iubire când zori violeţi se revarsă
pentru că sufletul tău m-a ridicat din deşert şi mi s-a dăruit casă
pentru că îmi eşti de fiecare dată alt anotimp dar împrăştii prin mine aceiaşi fiori
pentru că atunci când privim stelele din lumi diferite suntem împreună rătăciţi călători
pentru că obrazul meu a împrumutat căldura gândului cu care mă alinţi
pentru că îmi croieşti vise fix pe măsură mea şi niciodată nu minţi
pentru că eşti pace când în mine urlă gânduri pictate în culori de război
pentru că-mi eşti răsărit când eu ştiu doar să împart amurguri şi ploi
pentru că îmi eşti senin în suflet când furtunile mă urgisesc…
nu voi şti niciodată de ce dar poate că tocmai de aceea te iubesc, te iubesc, te iubesc!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Poate că

  1. Stefania spune:

    Foarte foarte frumos!
    Iti multumesc ca ai impartasit cu noi gandurile tale atat de frumoase, care trebuie sa recunosc mi-au atins sufletul!

    O duminica minunata iti doresc! 🙂

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    Eu iti multumesc pentru gandurile bune, Stefania!
    Fie-ti duminica binecuvantata!

    Apreciază

  3. Daniela spune:

    Foarte frumoase cuvinte, dar si modul in care le-ai imbinat, cred ca e minunat omul care ti-a lasat asa trairi in suflet!

    Apreciază

  4. fatadefragi spune:

    Iti multumesc, Daniela, trairile pe care le naste iubirea sunt minunate!

    Apreciază

Lasă un răspuns

