visul călimării

iubirea-mi are gust de nopţi întârziate
de vise peste pânza cerului în curcubeu brodate
a-mprumutat parfumul caişilor în floare
iubirea mea te învată să zbori şi cum se moare
iubirea-mi e tăcere ascunsă-ntre cuvinte
e mângâiere-n suflet dincolo de jurăminte
iubirea-mi e preaplinul palmei când de-o alta îţi e goală
e lacrima din zâmbet când dorul se răscoală
iubirea-mi e-anonimă, e-a nopţilor nălucă
e visul călimării de a scălda privirea ta adâncă

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la visul călimării

  1. SpirAnima spune:

    Bellissima!!!!
    Complimenti!!!
    Un cordiale saluto
    Claudio

    Apreciază

  2. Samsara spune:

    Faine versuri!

    Apreciază

  3. lafeeblanche spune:

    ´¯`•.¸¸.•♪♫♪•.¸¸.•´¯`•.♥
    ☆҉‿↗⁀☆҉ ♥ I wish you all love! ♥
    ________☼♥/)_♥☼♥_____☼♥./¯”””/’)
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯\)☼♥¯♥☼♥¯¯¯¯☼♥’\_„„„„\).
    ───────▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄
    ──────███████───▄▀
    ──────▀█████▀▀▄▀
    ────────▀█▀.❤ℒℴνℯ ❤ kissess ❥◠❥◠❥.●•٠·˙♥.

    Apreciază

Lasă un răspuns

