Şi răsăritul mă doare…

Nopţile sunt palide fără tine…cerul încuie spectacolul stelelor sub cortina întunecată a norilor, pumnii sunt înclestaţi de teama că ar putea încolţi în palme sărutul despărţirii. Fără tine visele dorm iar eu stau la căpătâiul nopţilor bolnave de dorul nostru veghindu-le tristeţea…şi răsăritul mă doare când nu răsare din umbra ta…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Şi răsăritul mă doare…

  1. melanietoulouse spune:

    îti trimit razele blânde ale apusului atlantic de pe minunata coasta basca franco-spaniola, via gândurile mele amicale… cu drag, Mélanie

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    Mulţumesc, Melanie!
    O să-mi scald visele în razele amurgului ce mângâie ape neştiute de mine.
    Te îmbrăţişez !

    Apreciază

Lasă un răspuns

