Ca o pasăre voi zbura

Am rugat un înger să mă îmbrăţişeze, vreau să ascult cum îi pulsează zborul prin vene, să învăţ ritmul după care norii se-adună surâzând şi apoi copleşiţi de cenuşiu se despart, vreau să mă înveţe plutirea când nu mi se-aşterne somnul pe gene…
Vreau!… am şoptit cu ochii închişi, vreau să-mi port degetele peste chipul Liniştii tale, să mă îmbolnavesc incurabil de fericire, vreau să-mi răsară din gânduri fluturi când mă cutreieră fiori interzişi, vreau să opreşti Timpul când îmi sunt ochii împlinirii închişi, vreau să mă simt copil alergând prin iarba cerului cu părul în vânt şi cu tălpile goale… Vreau să-ţi laşi demonii să adoarmă în noaptea din care-au venit…
Vreau să gustăm împreună din norii fericirii şi să redevenim infinit…
Ca o pasăre voi zbura şi Cerurile tale îşi vor deschide porţile pentru mine…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ca o pasăre voi zbura

  1. melanie spune:

    minunat text Fraga-draga…<3

    … si Lucifer a fost înger… pe vremuri, am crezut într-un înger care a preferat întunericul infinit…

    Apreciază

  2. Pingback: Doi în… | 9

Lasă un răspuns

