Amintiri din soare

Plecaseşi…in urma ta fumul amăgirii persista învăluindu-mi gândurile până la sufocare…
Mi se impregnase în piele parfumul acela dulce-amărui de iubire amestecată cu priviri vinovate şi eu încercam să-l păstrez îmbrăţişându-mi strâns trupul ce suspina necontrolat.
Ştiam ca la un moment dat o poartă se va deschide în zidul din cercul în care ne învârteam de-o bună vreme şi că unul dintre noi va ieşi pe ea fără să privească înapoi. Ştiam că soarele din umbră te va atrage ca pe-o bilă cu număr câştigător cuibărindu-te sărut în palma altei femei.
Cum să te acuz? aş fi fost atât de nedreaptă să te încarcerez într-un suflet de sălbăticiune speriată de păcatul de-a fi păşit pe ascuns în grădina de maci ce-o adăposteai în sufletul tău.
Te vedeam adeseori privind în zare absent, lăsându-te ademenit de fete morgane născute din fulgi albi de păpădie şi aburi de vise.
Alunec pe podea strângându-mi genunchii la piept… n-am putere să strig…
Zâmbesc neînţeles unui gând care-şi face loc, senin, în mintea mea înceţoşată… dacă m-ai fi iubit…?
Ţi-aş fi ţesut nori în fiece zi din înlănţuirile braţelor mele până când cerul tău m-aş fi făcut…
Ca o pasăre mi-aş fi adunat zborul la streaşina viselor tale pe veci fără să mă sperie viscolirea din clepsidrele reci…
Ţi-aş fi legat nopţile cu săruturi să nu te deochi când te privesc alte femei şi-apoi mi-aş fi lăsat, dezgolit de aripi, trupul să se scalde-n fântâna ochilor tăi…
Când, istoviţi de iubire, ne-am fi lăsat în cuib de lumină să adormim, aş fi tocmit stele să-ţi cânte şi îngeri să-ţi toarne-n pocalul viselor, nobil vin…

Se-aude cerul fierbând, nori întunecaţi sunt înjunghiaţi de dureroase lumini…se frânge în mine dorul de zbor… ies în ploaie, privesc cerul şi o las să mă îmbrăţişeze uşor…
Plec…las în urmă candela amăgirii în care am ars veşnicia atât de frumos.
Nu închid uşa, întoarce-te cu o altă femeie, v-am lăsat lumea creată împreună primenită, poate că numai eu ţi-am fost în ea fără de rost.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Amintiri din soare

  1. melanie spune:

    Soarele e o stea – enorma, imensa… se pare ca se va „stinge” peste circa un milion de ani, deci nici macar „el” nu-i vesnic…
    – – –
    încearca sa-ti mentii în viata doru’ de zbor spre constelatia sperantei, „vânturile solare” te vor purta pe-aripile lor – metamorfozate în brate calde si solide… doar IUBIREA viscerala e capabila de miracole, de-a vindeca si de-a cicatriza orice „rana” sufleteasca…

    Apreciază

  2. racoltapetru6 spune:

    E o mică inadvertenţă în comentariul anterior. În loc de un milion de ani, trebuia spus un miliard. Şi nu unul, ci cinci. Aşa spun astronomii.
    Pe de altă parte vreu să parafrazez un cântec şi să-ţi dedic un vers: „Fată de fragi, şi părul pădure / Vine Pătru să te fure… E drept că au fost două. Caută-mă pe blog şi mă vei înţelege. Te pup, frumoaso!

    Apreciază

    • fatadefragi spune:

      Precizie astronomică… Privit dinspre metaforă distanţele se micşorează considerabil…
      În ceea ce mă priveşte, după ce voi trece pragul ultimei veşnicii, mă voi retrage în soare. Si de va veni vremea să ne sfârşim împreună umbre peste un milion ori cinci miliarde de ani, o să ne duca dorul doar lumina…
      Mulţumesc pentru versuri, mă onorează asocierea, admir „fata verde” a celor de la Phoenix.

      Apreciază

  3. Daniela spune:

    Fantastic si sfasietor sentiment, si deodata amandoua, complexa femeie esti, si halucinant de frumoasa, la suflet ma refer, nu ti-am vazut chipul, mi-a placut pana la, lacrimi ceea ce-ai scris!

    Apreciază

  4. OF…CATA FRUMUSETE IN SUFLETUL TAU

    Apreciază

Lasă un răspuns

