Cerul s-a oprit la noi numărând stele din doi în doi

Cred că te-am zărit în clipa în care ni s-au născut stelele…altfel de ce aş aştepta în fiecare noapte la poarta viselor, îmbrăcată în mătasea lunii?… poate ţi-am fost cândva vis, poate cândva am făcut echilibristică pe marginea norilor ţinându-ne strâns de mână, de teamă c-o să ne îngropăm în auriul care-i tivea şi-o să rămânem veşnic îndrăgostiţi, poate cândva am sorbit împreună mirarea şi neastâmpărul zilei din potirul amurgului îndulcit cu mierea unui sărut şi apoi ţi-ai lăsat capul pe genunchii mei adormind în şoapta unui cântec de dragoste pe care îl ştiai pe de rost… poate ţi-am fost cândva iubita din vis, ori poate tu ploaie peste genele încurcate-n mirarea de-a mă fi îndrăgostit fără veste mi-ai fost… poate că te-am îngânat ca pe-un cântec neştiut de iubire în timp ce mă căutai printre vise fără să ştii că mă ascundeam în căuşul pleoapelor tale…

Îngerul meu…nu-i aşa că ar fi ca într-un joc de copii?…eu să te visez, tu, poate, să-mi fii pavăză împotriva unei lumi cenuşii… dacă m-ai visa, m-ai recunoaşte?… sângele tău ar zvâcni şi-ar năvăli printre toate amintirile tale de iubire inundându-le cu fericire…?

O să mă strecor cândva, la revărsatul zorilor, căldura unui sărut ca o rugă fierbinte, cuibărindu-mă în miezul sufletului tău, o zi în care poate-o să-ţi fiu, ori poate ca nu ne vom fi, când fără să visăm cohorte de fluturi, îmbrăţişându-i, vom putea, în sfârşit, adormi…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Cerul s-a oprit la noi numărând stele din doi în doi

  1. Daniela spune:

    Profunzime, caldura sufleteasca, sensibilitate si extraordinar, toate sunt cuvintele pe care cu aceste randuri scrise de tine mi le-ai smuls pe nerasuflate, foarte frumos!

    Apreciază

Lasă un răspuns

