dincolo de tăceri

zâmbeam adeseori trecătorilor fără să-i știu… mi-amintesc, risipeam fericire în jur cu neglijența pe care numai îndrăgostiții o cunosc… oamenii erau revoltați de atâta risipă și se încruntau către cer considerându-mi zâmbetul o insolență de neiertat… ce știau ei?… n-aveam vreme să-i învăț că fericirea nu poate fi un păcat…
uneori mă sufoca dorul de tine și deschideam toate ușile chemând drumul să vina, să se rasfire în mine când pașilor mei le era interzis să pășească și îți simțeam colbul aurit de iubire cum mi-așternea liniște în suflet, pansament divin pentru o făptură atât de măruntă și de pământească…
lăsam ploile să mă ude până la piele doar ca să mă simt cuprinsă de-acel sărut cu care pecetluiai norii trimițându-i spre mine … nu mi-e greu…când îmi amintesc toate acestea, mi se face, neînțeles, cald și dintr-o data mi-e bine…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la dincolo de tăceri

  1. melanie spune:

    Fraga-draga, între doua fiorduri, un „like” din toata inima… Un sfârsit de saptamâna placut si tone de inspiratie! Gânduri amicale si numa’ bine… cu drag, Mélanie

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    Mulţumesc, Melanie! Un strop de răcoare e binevenit.
    Călătorie plăcută în continuare! Îţi trimit gânduri bune din Ţara de fragi🙂

    Apreciază

  3. Aliosa spune:

    ” Fatadefragi” ,
    Buna ziua !
    ” Dincolo de taceri ..”
    Ce se ascunde oare ?
    Placeri , dureri,
    Sau o intampinare ?
    O duminica frumoasa !
    Cu respect,
    Aliosa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

