ambrozie

seară…întunericul mi se strecoară prin vene cu pași de sălbăticiune… luna aruncă umbre sidefii pe pereți…
mi-ai croit veșmântul uitării , îl văd cum stă așezat pe pat așteptând să-l probez…
încă nu…
mă întind alături de el și-mi țintuiesc privirea-n tavan…pleoapele nu au vrut să ni se închidă nopți la rând și totuși în fiece noapte zbătându-ne între cearceafuri înghețate, câte puțin, am murit…
mi-am făcut curaj și am ucis toate clipele în care nu te-am știut, am pus miere peste nopțile noastre și le-am preschimbat în nectar…
… astă noapte o să vânez amintiri… palmele tale îmi vor întinde trecutul pe trup îmblânzindu-i viscolirea cu sărutul timpului ce-a mai rămas, ne vom recrea din crâmpeie de fericire și din neliniști, o să te rog să-mi păstrezi imperfecțiunile acelea cuminți, știu că mi le-ai iubit cândva cel mai mult…
te chem…ești aici… timpul se dilată și ne cuibărește în el… ține-mă-n brațe, iubite, o să bem ambrozie din cupa acestei nopți și îmbrățișați, invidiați de toți zeii iubirii, vom îndrăzni să murim…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la ambrozie

  1. Scrii frumos. Naiv. Curat. E ca si cum, te-as cunoste vazandu-ti sufletull, fara sa te stiu.

    Apreciază

  2. Scuze, vroia sa fie „cunoaste”…si fara 2 L la urmatorul substantiv🙂. Tastaura e de vina, ce sa zic si eu acum😛

    Apreciază

  3. celindo3 spune:

    poate putini te stiu!! …asemeni ..putini si raspund ! ..insa felul , frumos , pe suflet !! , in care lasi desene pe pagini ,deosebite desene!! !! , frumos si bland scrise ..multe cuvinte ce pot fi simtite iar eu le-am gasit ..nu stiu unde ?! …dar m-au oprit nu doar sa le citesc !! …le-am trect prin suflet .cred simt mai mult decat ”a te cunoaste ”!! si n-am cuvinte sa desenez ce si cum! ; simt !!

    Apreciat de 1 persoană

    • fatadefragi spune:

      Iti multumesc pentru cuvintele frumoase si pentru reblogare, celindo3!
      Ma bucur de fiecare data cand randurile mele isi gasesc ecou in sufletele celor care le citesc.
      Fie ca anul ce bate la portile vremii sa iti daruiasca cele mai pretioase daruri pe care le astepti de la viata!

      Apreciază

Lasă un răspuns

