dor de ingeri

astăzi dau drumuri pe nimic, mie nu îmi mai sunt de folos
eu am văzut cum ploua toamna asta peste aripi de fluturi
am văzut cum amurgul se scurgea peste zare neputincios
pe când invoca cerului senin pentru zbor și noi începuturi

eu am văzut amurgul împrăștiat pe pământ de durere
și ultimul sărut de umbrele întunericului nemilos sfâșiat
eu am văzut vise bolnave, cândva cu aroma de miere
cu insomniile mele veghindu-le fara sa stii le-am pansat

mă voi retrage în inutilul unor nesfârșite amurguri
în ranița veche mi-am ascuns parfum sălbatic de flori
sufăr de roșu aprins și de pustiul ridat dintre gânduri
dezleagă-mă astăzi de lacrimi, nu-mi mai e frică de nori

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la dor de ingeri

Lasă un răspuns

