Album

Iată, aici ne-am privit prima oară, uimiți de graba cu care gândurile noastre s-au sărutat copilărește, fără să ne ceară voie, în văzul tuturor. Port și acum pe buze gustul acelui sărut inocent care a făcut să răbufnească în mine toate furtunile lumii…
Zâmbesc… îmi amintesc că după prima îmbrățișare ți-am născut o noapte. O noapte albă care împrumutase strălucirea ochilor tăi când mă priveai înflorind stele.
Uneori noaptea noastră scâncește… vezi?… sunt câteva pete de dor ce-o umbresc dinspre lumi paralele…

Aici am păstrat amurgul în brațele căruia ne cuibăream leneș înainte de cina sărutului… îți amintești? … îți plăcea să respiri adânc parfumul părului meu și să-mi desenezi în el câmpii înflorite până când cerul se-nsuvita cu întuneric și se-așeza cuminte să adoarmă la picioarele viselor noastre…

Aici ai plecat… te priveam sprijinită de zidul fântânii din care ne adăpam sufletele când ne întâlneam pe furiș la răscruce de gânduri… te priveam plecând și mă gândeam că ești doar un drumeț cu pași înlănțuiți de colbul dornic de îmbrățișări…

Eu am rămas aici, să te iubesc în grădina noastră cu vise cățărătoare, printre lujeri de caldă lumină, singura lume în care paralelismul nu doare.
Am rămas să te iubesc aici, în pacea poveștilor în care „a fost odată” sună întotdeauna ca un prezent, aici unde am născut pentru tine tăcerile, cuvintele, îngerii, norii și nopțile, înaintea Timpului și-a Iubirii și le-am înfășat rupând fâșii din sufletul meu.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Album

  1. Poteci de dor spune:

    Preţios „album”, să ai grijă de el!

    Apreciază

  2. Mélanie spune:

    ❤ …❤ …❤ …

    Apreciază

Lasă un răspuns

