Adorm zăpezile-n noi

Tot visez moarte de-o vreme…
N-am îndrăznit să îți spun… peste lumea noastră viscolește și geme un crivăț nebun
Fulgii aleargă, se zbuciumă să scape dintre pereți de suflet încercănat
Amintirea mi te adună om de zăpada din zvârcolirea unui cer la fereastră înghețat
Ninge, iubite, ninge furios, răzvrătit
Încolțită de uitările tale alerg fără drum zămislind ierni… vezi? ninge din cerul lui „ce mult te-am iubit”
Ninge temător, dezlânat… N-am știut cum să-ți spun…
Tot visez moarte de-o vreme și mă văd doar o poză fără chip rătăcită-n album…
Ninge, iubite, umblă îngerii cu aripi sfâșiate de vânt…
Te iubesc-ul nostru a rupt zăvoarele dintre cer și pământ…
Doarme orașul și zorii ne vor găsi îmbrățișați…
Tu sărutul fierbinte, eu promoroaca ce ne va străluci, înghețați…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Adorm zăpezile-n noi

  1. Pingback: Nu moarte visezi | Souvenir

  2. celindo3 spune:

    ..n-am indraznit sa trec …trebuie sa spun!! …n-ai sa te superi ca indraznesc sa alatur mie !! . sufletului meu !! cateva cuvinte , parti din poemul tau! …nu le citez ! .., stiu!!, nu este corect …dar metaforic: sufletul imi este ingheatat , am pierdut pe cineva drag , de sange ..si manusa o gasesc aici! …ma incalzesc ! si fulgii alearga!! , cu un prezent in amintiri!!
    Frumos si patrunzator , multumesc!, deosebit tot ce scrii!

    Apreciază

    • fatadefragi spune:

      Imi pare rau pentru pierderea ta. Impreuna cu cei dusi pleaca si bucati din sufletul celor ce-i petrec.
      Cuvintele sunt neputincioase in astfel de imprejurari.
      Iti doresc putere sa pastrezi vii amintirile si sa mergi mai departe!

      Apreciază

  3. fatanoptii spune:

    Reblogged this on fata noptii and commented:
    Ninge, iubite, umblă îngerii cu aripi sfâșiate de vânt…
    Te iubesc-ul nostru a rupt zăvoarele dintre cer și pământ…

    Apreciază

Lasă un răspuns

