el ești tu

el mă iubește când tac și când strig, când șoptesc se-nfioară
el mă iubește în fiece zi ca și când m-ar afla prima oară
el mă iubește când de taina cuvântului meticulos mă dezbracă
mă ceartă plecând dar îi iubesc întoarcerile și felul în care mă-mpacă
el mă iubește când mă trimite-n exil în Ținutul Tăcerilor, fără drept de apel
doar ca să lupte cu zmeii să cucerească reduta lui „îl iubesc doar pe el”
îmbrățișându-mi fiece gând cu săruturi mă golește de mine
adorm noptile pe braț de cuvinte… el ești tu… și când tac am nevoie de tine…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la el ești tu

  1. Mélanie spune:

    @”el ești tu… și când tac am nevoie de tine…” – splendid, E…<3
    suna superb si-n franceza: il est TOI… même lorsque je me tais, j'ai besoin de TOI…
    * * *
    ai revenit la avataru' cu masca… da' tot te-am recunoscut!🙂

    Apreciază

    • fatadefragi spune:

      Oglindirea cuvintelor mele in limba franceza suna pretios, Melanie, iti multumesc!
      Masca este un accesoriu nesemnificativ, sufletul meu umbla cu chipul dezvelit si talpile goale prin zapezile cuvintelor. Te imbratisez!

      Apreciază

Lasă un răspuns

