parfum de-mprumut

putem îngropa totul în nopți, stiu ca ar fi prea greu pentru ele
dar lumina zilei stinge de pe cer stelele și flacăra viselor mele
e prea grea rătăcirea, de aceea am încuiat-o-n cuvinte
în tine ard nopțile, ale mele îngheață sub aduceri aminte
pe tine te imbratiseaza fecioare dornice de terestru amor
pe mine mă încântă pereții scrijeliti cu-ntristare și dor
nu dorm, îmi înfloresc neașteptat grădini cu flori la fereastră
sunt dantelate ca mușcatele, seamănă cu dragostea noastră
îmi surâd înghețat și poartă un cunoscut parfum de-mprumut
simt in el răsfățul minunii de care sufăr acut

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

