ora fluturilor

ca o zbatere, iubirea sfârtecă doliul nopții la ora în care acasă nu-mi mai este în mine
iarna își stinge zăpezile în văpaia îmbrățișărilor unei amintiri fără umbră răsărită din viscolire de vise
strălucitoare armate de fluturi scapă din strânsoarea sufletului împrăștiind curcubeie…
nu mă cere, iubite, nu-și mai amintește nimeni de mine…
doar uneori, vântul șoptește despre primăveri în care așteptându-te prindeam norii în agrafe și mă împodobeam cu franjurii sărutului peste umerii goi când îmi strângeau trupul în brațe de ploi …te recitam repezit, copilărește, de teamă că răsuflarea o să mi se sfârșească înainte de a mi te sădi în miez rotund de cuvânt
doar uneori, când îți murmur numele ca pe-un izvor mugurii fericirii încolțesc în pământul gândului meu
dar nu mă cere, iubite, cui să ceri ceva ce-i al tău dinainte de a-l fi zămislit Dumnezeu?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la ora fluturilor

  1. Poteci de dor spune:

    „te recitam repezit, copilărește, de teamă că răsuflarea o să mi se sfârșească înainte de a mi te sădi în miez rotund de cuvânt”…… de aici m-am pierdut complet. Superb scris!

    Apreciază

  2. Irina spune:

    „dar nu mă cere, iubite, cui să ceri ceva ce-i al tău?”
    Nu m-am putut nici eu abtine sa nu decupez o bucatica din respiratia ta. E esenta sentimentului tau, al daruirii tale totale. In fata frumusetii ramai fara cuvant, doar in adoratie.

    Apreciază

  3. Si pentru ca si mie mi-a ajuns la suflet,iti trimit si eu o imbratisare ,asa cum spunea irina…macar aici in virtual !,,nu ma cere ,iubite ,nu-si mai aminteste nimeni de mine”,asta doare:*

    Apreciază

  4. Dan spune:

    Am trecut să las şi eu un mărţişor, chiar de e unul virtual şi deci nu are cum să fie la fel de reuşit cum este, spre exemplu, fie şi doar un singur ghiocel palpabil şi real. Îţi doresc să ai o primăvară frumoasă, cu zile calde, liniştite şi senine, cu flori în suflet, bucurie, spor în toate, sănătate şi lumină în privire. La mulţi ani ! de 1 Martie.

    Apreciază

Lasă un răspuns

