Atat

Atat imi lipsesti: cat sa pot respira pacea cuvintelor din linistea ta
Cat sa-mi pot aminti de ce dupa noapte se naste o noua zi
Imi lipsesti dinspre vise, dinspre nori, dinspre soapte,
Imi lipsesti, adunare cand totul in jur de rostul cuvantului brutal ma desparte,
Atat imi lipsesti: cat s-ascult melodia din sufletul meu.
Stiu… drumul intoarcerii e greu, tot mai greu si absentele incep sa fie parte din noi
Zapezile de-altadata s-au schimbat, ostenite de alb, in noroi,
Si-mi lipsesti cat sa faci ordine-n prapadul din jur
Ma ingrop in cenusa cuvintelor, sa le-nvii te conjur
Atat imi lipsesti: cat sa pot accepta minciuna ca dupa intuneric se naste lumina,
Ca dupa ploi nesfarsite cerul zambeste imbujorat
Cat un curcubeu imi lipsesti, cat o mangaiere divina binecuvantand un pacat nevinovat.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Atat

  1. corina spune:


    Poezia ta mi-a amintit de aceasta melodie…Frumoase versurile tale, curg lin , ma transpun intr-o lume minunata mereu…si eu, ca si tine , iubesc speranta si frumosul din cuvinte…

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    Lumea cuvintelor este una minunata mereu…
    Ma bucura trecerea si aprecierile tale, iti multumesc!

    Apreciază

  3. Pingback: Atât de prea puțin ! | Souvenir

  4. papagigli spune:

    Ha! Pacat nevinovat! Reusita asocierea asta… imposibila. Dupa parerea mea astea-s sclipirile care deosebesc poetul, de versificator😉

    Apreciază

  5. Cristinel Dohatcu spune:

    Draga Fata de Fragi , nu stiu cine esti , nu stiu unde esti , nu stiu nici macar daca existi . Ce stiu cu siguranta , este ca imi place foarte mult ceea ce scrii . Am postat de-a lungul timpului , pe contul meu de facebook ( https://www.facebook.com/cristinel.dohatcu ) , foarte multe dintre scrierile tale , mentionand evident sursa . Nici nu stii cata lume apreciaza ceea ce scrii !!! Sunt oameni care la randul lor scriu dar de fiecare data cand postez ceva scris de tine , abia asteapta sa citeasca ! As vrea , am vrea toti sa te cunoastem mai bine . Am incercat sa recit acesta minunata poezie ” Atat ” . Nu stiu daca am reusit sa redau excat ceea ce ai vrut tu sa transmiti dar am incercat sa fiu pe-aproape .

    Apreciază

    • fatadefragi spune:

      Cavalere,
      Ma onoreaza cuvintele Domniei Voastre si faptul ca va aplecati asupra modestelor mele randuri cu atata migala impartasindu-le celor apropiati.
      Ati patruns deja in lumea mea citindu-mi randurile.
      N-as putea spune mai mult decat scriu despre Fata de fragi. Ea se afla in sufletul meu dintotdeauna dar am descoperit-o, printr-o intamplare fericita, in urma cu cativa ani. Povestea ei este scrisa aici. Cuprinde framantarile unei persoane banale izvorate din imbratisarea Cuvintelor filtrate adeseori prin lumina Lunii.
      Va multumesc din suflet pentru darul neasteptat, il voi pastra la loc de cinste!
      Cu pretuire,
      Fata de fragi.

      Apreciază

      • Cristinel Dohatcu spune:

        Minunatele tale cuvinte , m-au coplesit . Eu , iti multumesc pentru ca ma lasi sa descopar in continuare Fata de fragi din sufletul tau . Sunt un …cavaler batran care isi gaseste alinare in randurile scrise de tine cu atata maiestrie . Citindu-ti scrierile , vad cu ochii mintii imaginile pe care tu , prin minunata combinare a cuvintelor , le transmiti . Nu stapanesc prea bine arta slovelor , insa citindu-te ma simt inspirat sa rostesc cu voce tare ceea ce tu scrii . Incep sa citesc in gand o poezie scrisa de tine si ma trezesc ca o continui cu voce tare . Eu ma exprim prin muzica , cantand si rareori incercand sa ” inventez ” ( n-am scris compun , este prea mult spus pentru cineva care nu are studii muzicale) cate un cantecel . Am prieteni care imbraca ” inventiile ” mele si chiar suna a cantec . In asteptarea unor cuvinte astenute de tine intr-o noua framantare a sufletului Fetei de frag, iti voi darui cu mare drag un cantecel .
        Cu neasemuita stima si respect,
        Cristinel Dohatcu .

        Apreciază

    • fatadefragi spune:

      Cantecul chitarei este tot o rostire a sufletului. O pasiune care nu-i la indemana oricui.
      Multumesc.
      .

      Apreciază

Lasă un răspuns

