Raiul pe pamant

Fereastra larg deschisà mã întâmpinã cu rãcealã. Frunzele se zbat palide în bãtaia vântului furios. Deasupra felinarelor cerul ísi întinde întunericul cu asprime. Mi se face frig… Îmi asez pledul pe umeri si el mã îmbrãțisează sporindu-mi înfrigurarea. Închid ochii si mã cufund în cãldura amintirilor. Prea mult întuneric…aprinde-mi o stea! Vreau sa-mi intind palmele si sa ating lumina ta…îmi mângâi obrajii cu palme-nghețate… ce vifor, iubite, în suflet îmi bate!…

Abia cazute, frunzele suspinã… In urmă-le, copacul, resemnat, se-nclină, și-ntinde creanga goală spre pământ… dar nu e mângâiere… e numai vânt, vânt, vânt…

Nu mai e foșner, nu mai e poveste, nici licărit de stele nu mai este… Nu-i veselie îndreptata cãtre cer… Ramase Raiul pustiit, stingher… s-a sfărâmat în cioburi ca frunza întomnată… Zidește-l tu, iubite, de poti, încă o dată!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Raiul pe pamant

  1. Camelia spune:

    Cum să nu îl zidească, tu eşti cea care îi dai iubire până la ultimul strop al fiinţei tale, raiul îi eşti tu, nu e nevoie decât să întindă mâna, îi eşti acelloc imposibil de abandonat, aşa numesc eu orice femeie-rai, ducă-se pe pustii dragonii vântului.

    Apreciat de 1 persoană

  2. fatadefragi spune:

    Pe scari din vise impletite am urcat adeseori pana in Rai…
    De cate ori plecam un inger imi soptea zambind…”mai stai!”
    Chiar daca visele n-au vrut sa ma mai urce catre cer
    Inca astept in miez de noapte, soptita rar, chemarea unui inger

    Apreciază

  3. Aliosa spune:

    Craciun Fericit ! 🙂
    Aliosa.

    Apreciat de 1 persoană

  4. Mél@nie spune:

    multumesc pentru urarile-ti amicale lasate la locu’-mi de joaca… LMA cu sanatate, bucurii si satisfactii din însorita California!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

