aceeaşi eu

rămân ce-am fost, un vis de păpădie
care se-ascunde ziua printre nori
şi care-şi caută în noapte veşnicie
călătorind tăcut printre fiori

rămân ce-am fost, voi fi aceea întotdeauna
ţinând ascuns în suflet gândul tău
să nu îl steargă visul, să nu îl soarbă Luna
când gustă din potirul părerilor de rău

rămân ce-am fost, aceeaşi fată a ploii
ce naşte cu un zâmbet curcubeie
din gândurile tale ştergând norii
şi boltei înstelate pe veci cheie

aceeaşi eu o sa iţi spună noapte bună
când se va cuibări in palma-ţi să se culce
aceeaşi eu o să iţi fie soare şi furtună
parfum de fruct cu gustul copt şi dulce

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la aceeaşi eu

  1. melanietoulouse zice:

    @”un vis de papadie”, „aceeasi fata a ploii…” – magnifique… Mi-ai reamintit de „acuarela” iubitului meu Minulescu:”în orasu’n care ploua de trei ori pe saptamâna…”

    Apreciază

    • fatadefragi zice:

      …in mine ploua vise in fiecare zi
      de zeci de ori din mine, zilnic, soarele rasare
      de n-as fi vesnic ploaie, curcubeu as fi
      strivind singuratatea si-a tristetii apasare…

      Apreciază

      • melanietoulouse zice:

        Verlaine, Bacovia(ploua, ploua, ploua?)…?

        „ploua fara motiv
        în inima-mi dezamagita;
        cum, nici-o tradare?…
        asta-i chinul cel mai greu,
        sa nu stii de ce plângi,
        nici iubirea, nici ura…”
        (Verlaine)

        Apreciază

  2. vacitim zice:

    Neața! (oarecum: e 11:30 :D) Și bine te-am găsit! Mă bucur să te cunosc așa cum ești 😀 Îmi place poezia.

    Apreciază

  3. fatadefragi zice:

    Ziua buna! Si bine ai venit! Daca stiam ca vin oaspeti ma imbracam mai frumos 🙂

    Apreciază

  4. fatadefragi zice:

    @Verlaine, Bacovia(ploua, ploua, ploua?)…
    Da, Melanie… ploua bacovian si din timp in timp, fulgere cu straluciri de Verlaine sfasie cerul….

    Apreciază

    • melanietoulouse zice:

      … si-aici ploua de az’-noapte, asa ca fredonez:”it’s raining again…”(Supertramp)… 🙂

      „muzica înca… iar si iar!
      Sa-ti fie versul numai zbor
      spre alt azur si alt amor
      si visul fara de hotar…”
      (Verlaine – Art poétique)

      Apreciază

  5. fatadefragi zice:

    …fara hotar imi este visul
    cand imi cutreiera acelasi vechi azur
    imi este gand, imi este paradisul
    si-mi canta-n fiecare noapte versul pur…

    Apreciază

Lasă un comentariu