frunze de suflet

de fiecare dată când pleci închid ochii minţindu-mă că priveşti înapoi
nu te strig, simt doar cum muţenia sugrumă încet toată iubirea din noi
îmi plec genunchii pământului şi amintirile sub tâmpla mea se răscoală
plecările tale înlăcrimează uitată în sertarul cu duminici, nescrisă, o coală

mi-este frig… aprinde toamna asta cu un sărut şi las-o să ardă în mine mocnit
frânge câteva vreascuri de fericire păstrate în colţul lui „ce mult te-am iubit”
adapă-mi cu ele setea jarului cuvintelor îngropate-n cenuşă mult prea curând
îmbrăţişează-mă cu dorul de cerneală al paginii care imaculată piere arzând

am absentat prea mult din fericire  dar ca acum nicicand n-am fost străini
hai s-amânăm sfarsitu-acesta sumbru cu vise descompuse-n factori primi
am cumpărat un car cu stele din târgul cerurilor, cât tu mi-ai lipsit
aprinde-le, mă ingheaţă toamna asta, de-atatea lacrimi sunt cer arămit

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la frunze de suflet

  1. Aaaa, ce frumos ,absolut minunat …Incantator ! Multumesc …de fiecare data imi atingi inima iar eu tresar de atata maiestrie .

    Apreciază

  2. racoltapetru6 spune:

    „Fatădefragi”
    Ai prieteni dragi,
    Care te-admiră
    Că ești sinceră!🙂

    Apreciază

  3. Daniela spune:

    Inca o data ma-nfioara frumusetea viersurilor tale, ma poarta in negurile trecutului, acolo unde sufletul nu vrea sa mai intre, e frumos cum spui tu despre dorul colii de hartie, atat de frumos, caci de data asta sufletul a intrat in neguri si a cercetat iar amintirile ce le-am ascuns chiar si de mine!

    Apreciază

Lasă un răspuns

