Daca

De-ai fi o stea careia nimeni nu i s-a-nchinat pana acum,
Mi-as cobori genunchii goi in praful ratacit in drum
Si-ncercanata mea privire as ridica-o catre Cer,
As cere-un strop de nemurire eu, omul trist si efemer…
Ce sa fac eu cu nemurirea? …  pana acum n-as fi crezut
ca vorbele-ar putea raspunde, as fi raspuns printr-un sarut
Insa de astazi, vesnicia mi-ar trebui sa tot astept
sa nu ma arda amintirea pe care-o porti ascunsa-n piept
De-ai fi o stea careia nimeni nu i s-a-nchinat pana acum,
Ti-as cere drept de locuire fie si-n pulbere, ori scrum
Insa prezentul m-amuteste iar intre noi e doar abis
Si dorul meu de nemurire ramane ratacit in vis…
De-ai fi o stea careia nimeni nu i s-a-nchinat pana acum,
Te-as face candela in suflet, sa nu inveti in veci alt drum
Dar astazi clipa ce-am visat-o s-a impartit subit la doi
A stins si candela din suflet si nemurirea dintre noi…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Daca

  1. Pingback: De-aș fi « Cuvinte Răvășite

  2. Pingback: De-aș fi « Cuvinte Răvășite

Lasă un răspuns

