niciodată

te-aştept…înţepenită nefiresc pe veşnicie între două secunde ale unui ultim amurg scurs însângerat peste zare… stau de vorbă cu umbra… detaşată de trup, s-a aşezat în faţa mea la distanţa de-un pas şi mă priveşte tăcut… asteaptă să-i spun, să-i explic… iar eu bâigui încurcată nişte argumente puerile…
mi-am pierdut cuvintele…mi-au rămas doar priviri strecurate din timp in timp cu teamă spre sufletul gol… mă doare locul de unde s-a smuls umbra şi nu pot să gândesc coerent… îmi amintesc de-un minus despre care vorbeai deunăzi, minusul care ne leagă si abia acum încep să înteleg…avem o nepotrivire esentială, ne iubim perfect într-o lume total imperfectă… noi nu suntem o pereche, noi suntem două iubiri desperecheate ale lumii…
te-aştept, aşezată pe treptele amintirii, cu fruntea plecată pe genunchi şi cu gândurile întoarse în timp… niciodată n-a fost neiubire, niciodată n-o s-adorm fără tine…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la niciodată

  1. melanietoulouse spune:

    „noi suntem două iubiri desperecheate ale lumii…” – ce va pasa de „lumea total imperfecta”?!…🙂
    – – –
    „niciodată n-a fost neiubire…” – deci mereu IUBIRE…🙂
    n-am folosit „neiubire” niciodata… în franceza: désamour… încetarea, pierderea sau raceala iubirii…

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    de ce ne-ar pasa de lume… ei i-a pasat vreodata de noi… ?
    ne incalzeste doar acelasi soare, uneori chiar ne uda aceleasi ploi
    altfel, lumea-i cu realitatile ei, noi cu visele frumoase,
    ne-adapam nebunia iubirii din cuvintele blande ori furtunoase
    nu ne pasa de lume… de ce ne-ar pasa?
    uneori ne mai doare tristetea si ne-ngheata raceala din ea
    da, Iubire mereu, nicicand altceva.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Pingback: Mereu « Cuvinte Răvășite

Lasă un răspuns

