imperfecţiuni

Sunt total imperfectă…cu strălucirea aşezată spre interior
m-a construit anapoda într-o clipă de rătăcire cel mai priceput creator
ignorând toate normele de asamblare corectă
mi-a  pus în loc de logică suflet… poate că de aceea sunt total imperfectă
nu există sistem de măsură pentru imperfecţiunile mele
nici principii exacte de funcţionare, mă împotrivesc gravitaţiei  înalţându-mă adeseori până la stele
zâmbesc strâmb trecătorilor când gândurile mi se îneacă în lacrimi
şi-afişez pe un ecran colorat în apus curcubeie îngemănate când sunt cuprinsă de patimi

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la imperfecţiuni

  1. julienmatei spune:

    „m-a construit anapoda într-o clipă de rătăcire cel mai priceput creator
    ignorând toate normele de asamblare corectă ”😉

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    Orice creator are momentele sale de revolta impotriva rutinei impunându-şi propriile norme.
    La urma urmelor daca n-ar face asta ar fi un simplu executant🙂

    Apreciază

  3. dordefemeie spune:

    Frumoase imperfectiuni ai🙂

    Apreciază

  4. melanietoulouse spune:

    Fraga-draga, acea „imperfectiune” (ar)e un farmec unic… chiar daca ar exista, perfectiunea ar fi banala, monotona, ne-interesanta… am zis!🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

