anotimp

ard… ard doruri si vise pe altarul credintei
dar din cenusa lor, zbatandu-se se nasc altele tot mai vii
ce-aprind torta iubirii cu flacara biruintei
unei toamne nebune care te asteapta sa vii

chem… fara vorbe, alearga pe drum ganduri mute
impleticindu-se care sa te aduca intai
striga din frunze aramiul cu amintiri de crud ravasite
ma cuprinde ecoul anotimpului ce mi l-ai lasat capatai

simt… cum infloreste cuvantul, cum rasar stele, cum amurguri viseaza
toate izbucnesc deodata si pe suflet simfonii de cuvinte imi scriu
ma ard si ma sting, ma alunga si apoi ma cheama, in mine vibreaza
toamna asta-i mai mult verde si-i devreme mai mult decat este tarziu…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la anotimp

  1. slowaholic spune:

    Buna Fata de Fragi,

    Imi place foarte mult cum scrii. Versurile tale aduc un plus de gingasie in viata mea.
    Te-am nominalizat la un premiu.🙂
    http://slowaholic.com/2012/10/11/so-sweet-blog-award/

    Apreciază

  2. fatadefragi spune:

    Faptul ca versurile mele iti ating sufletul inseamna mai mult decat orice premiu… Iti multumesc, aprecierile tale imi incarca sufletul de bucurie!🙂

    In ceea ce ma priveste, cel mai apropiat de suflet imi este blogul Domnului Bob, Cuvinte Ravasite.
    Sunt multe bloguri care merita acest premiu, cu siguranta mai mult decat il merit eu.
    Printre ele, „Deea Dulce mult aduce”, cu scrieri de o rara sensibilitate si Cronicile Ancutei, hanul la care se discuta lucruri mari… sa tot stai sa asculti!

    Avand in vedere faptul ca ma depasesc total detaliile tehnice ale wordpress-ului ( care sunt la indemana oricui), o sa las nominalizarile mele postate aici. Le am scrise pe suflet, si asta cred ca este important.

    Apreciază

    • melanietoulouse spune:

      „C’est le temps de l’amour…” – it’s time to love… – déjà acum 50 de ani…🙂
      – – –
      „Un beau jour c’est l’amour et le coeur bat plus vite,
      Car la vie suit son cours
      Et l’on est tout heureux d’etre amoureux…
      – – –
      One day it’s love and the heart beats faster,
      Because life goes on
      And we are quite happy to be in love…”🙂

      Apreciază

  3. fatadefragi spune:

    vremea iubirii nu tine cont de zile
    ea ni le face cand posomorate cand senine
    traim in anotimpul fermecat
    cu vise si tristete descantat…

    Apreciază

Lasă un răspuns

