amurg

pe cand toamna isi poarta inca pe dealuri podoabele fosnitoare
un ultim amurg rosiatic, melancolic, se scurge alene pe zare
intors ostenit de pe drumul zilei de zambet si nume lipsite
ingenuncheaza, se inchina tacerii si piere in adancul unei lumi obosite

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la amurg

  1. fatadefragi spune:

    Eu iti multumesc pentru aprecieri, Melanie… deocamdata gandul de a-mi aduna visele intr-un volum ramane la stadiul de vis…🙂

    Apreciază

  2. Domnul Bob spune:

    Am trecut pe la poarta viselor tale in strai de amurg istovit
    Ti-am lasat in prag un sarut, in vazduhul rece nu l-am vrut irosit
    Nu l-am semnat, de nu-l vrei arunca-l in lume
    O sa trec maine iarna sa-ti las unul care te striga pe nume
    Care o sa-ti ninga fulgi asteptand zambetul sa-ti rasara
    Sa ma dezbraci de trista toamna, sa ma invelesti cu vesela primavara
    Sa ma pastrezi vesnic inflorit la fereastra
    Cuvant sadit in a sufletului tau glastra
    Sa ma uzi cu o lacrima, roua cristalina in dimineata
    Iar eu sa-ti raman parfum de sarut pentru o viata

    Apreciază

    • fatadefragi spune:

      am deschis poarta viselor si sarutul ti l-am gasit
      plecarea ti-o inteleg, gandul ti-e istovit
      ti-amintesti muscata inflorita de pe pervaz?
      langa ea s-a asezat cuminte sarutul, asteptand sa-i intind un obraz
      dar obrajii mi se-mbujorasera, ar fi ars sarutu-nghetat
      l-am imbratisat, si mi s-a cuibarit in suflet, nu stia c-o sa vina insa l-a asteptat

      Apreciază

Lasă un răspuns

