sarut

fă-ţi cărare prin sufletul meu, lacrimă de înger şi lasă-mi toamna să-ţi moară în poartă…ingroap-o cu tot fastul cuvenit şi iartă-i îndrăzneala de-a se preface-n iarnă…e prea târziu şi-i gândul arămit de-atâta zbor spre culmi neîntâlnite…se-aşterne uşor în poarta-ţi, zdrenţuit…nu-l rătăci, ascuns printre cuvinte…aprinde-n Cer o stea a nimănui, dă-i strălucirea-ţi, lacrimă din Cer…acolo să adoarmă toamna mea înveşnicită de-un sărut de înger…

octombrie 2011

Acest articol a fost publicat în celelalte cuvinte și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la sarut

  1. fatadefragi zice:

    Da, tot ce postez aici este scris de mine.

    Apreciază

  2. melanietoulouse zice:

    oare cum o fi un sarut de înger?!… as dori sa-l cheme Gabriel, ador acest prenume… 🙂
    – – –
    „A kiss To Build A Dream On”… un sarut pe care sa construiesti un vis…

    Apreciază

  3. fatadefragi zice:

    Melanie, imi amintesc….mi-ai mai spus o data despre ingerul Gabriel… va trebui sa-mi dai detalii 🙂

    @ „un sarut pe care sa construiesti un vis”
    … in cazul textului meu e vorba despre ingeri care saruta vise 🙂 L-am scris demult, pe vremea cand ingerii invatau sa zboare…

    Apreciază

  4. sarbucalin zice:

    „lasă-mi toamna să-ţi moară” suna prea bine :X

    Apreciază

  5. fatadefragi zice:

    Multumesc… si toamnele au nevoie de un loc in care sa moara…

    Apreciază

Lasă un comentariu