pastel

Liniştea aceasta creionează în noi palide lumi încremenite în moarte
Între munţi de iubire legănându-se puntea tăcerilor adânci ne desparte
Pajişti întinse de un verde primavăratic smălţuit cu senin de nu-mă-uita
Câteva stânci şi o mare de zbucium zadarnic stau încuiate în inima mea

Strigă nelinişti din noi creionând anotimpuri cu glas de rănit pescăruş
Mi-amintesc nisipul cerând bir căldura trupurilor după al iubirii urcuş
Creionează în noi anotimpul uitării vaste întinderi presărate cu dor
Mă visez încă în nopţi reci de-aşteptare al amintirilor tale nescrise izvor

Pas cu pas rătăcind prin această profundă tăcere să nu mor îndrăznesc
Cu buze mânjite de-un surâs zdrenţuit de tristeţe la poarta visării cerşesc
Ţin în palmă ascuns de priviri deşănţate un sărut ponosit de atâta purtat
Liniştea aceasta zămisleşte-n cenuşiu Timpul în care tu nu mă vei fi uitat

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la pastel

  1. melanietoulouse zice:

    tacerea si linistea pot deveni asurzitoare…
    interesant ca ai ales majuscula la Timp, Chronos cel crud si nemilos…

    Apreciază

  2. sourina zice:

    Am mai spus-o si o mai zic. Astazi am dat doar de bloguri in versuri si incepe sa imi placa din ce in ce mai mult!! Felicitari!

    Apreciază

Lasă un răspuns

