într-un fel

Mă îmbăt cu parfum de tei îndoit cu tàcere…
Te iubeam într-un fel, așa cum teiul își iubește parfumul dar și-l împrăștie-n vânt, bucurie a tuturor
Într-un fel erai al meu înainte de-a fi al oricui, înaintea cerului si-a astrelor lui, inaintea zilelor mi-erai lumină,
Într-un fel, totdeauna altfel mi-erai
Sorb dor îndoit cu o lacrima din aceeasi cupă din care amândoi, însetați de Iubire, împlinire-am sorbit…
Mai trec uneori pe calea zeilor
Ma privesc ciudat cum umblu cu golul desăgii atârnat de suflet, rascolind colbul cu pasi târșâiți
N-am bătut la ușa nemuririi tale, n-am s-o fac vreodată,
Îmi cunosc lungul pașilor chiar dacă frântul aripii doare când încerc să privesc peste uitate de iubire hotare
Cândva erai al meu fără să te cer și fără să mă știi îți eram
Vezi frunzele-acestea? … Nu stiu sa fosneasca pe limba noastră și verdele lor mi-e străin…
Străină-ti sunt ție și eu, muritoare cu suflet pocal încărcat cu pâine și vin

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la într-un fel

  1. Pingback: Verde tânăr bătrân și nebun | Souvenir

  2. Am venit și eu la tei!
    Cling!
    ஜ ✿•❥๖ۣۜ❤ஜ ❤ஜஜ ✿•❥๖ۣۜ❤ஜ ❤ஜ

    Apreciază

  3. Mél@nie spune:

    nostalgic si melancolic poem în proza…❤ cre'ca uneori suntem toti "albine" în cautarea disperata a nectarului vietii pentru a ne "fabrica" mierea-i invizibila…
    * * *
    ador parfumu' florilor de tei din copilarie… iunie e luna teilor, cum spunea Arthur Rimbaud:"Les tilleuls sentent bon dans les soirs de juin…” – "Teii miros superb în serile de iunie…"
    * * *
    sanatate, inspiratie-fluviu si gânduri însorite… cu drag, Mélanie

    Apreciază

  4. fatadefragi spune:

    Intr-adevar, Melanie. Serile de iunie au un farmec special. Parfumul teilor imbie la visare purtand pe aripile sale franturi din timpuri trecute. Soapta vantului e mai ademenitoare ca oricand iar imbratisarea sa adormitoare…

    Calda imbratisare de pe taramul impodobit cu flori de tei, Melanie, alaturi de toate gandurile mele bune!

    Apreciază

    • Mél@nie spune:

      am observat nou’-ti „entête”…🙂 toti avem nevoie de mici sau mari schimbari, pe ici, pe colo, la momente-cheie din viata noastra…😉 amicale gânduri si numa’ bine, MNB

      Apreciază

      • fatadefragi spune:

        Bonjour, Melanie!
        Zilele trecute mare mi-a fost surpriza sa constat ca antetul blogului meu s-a transformat intr-un peisaj inghetat, de iarna. Nu m-am straduit sa aflu ce s-a intamplat ci am considerat ca e un semn ca trebuie sa(mi) schimb imaginea. Cu multa vreme in urma descoperisem fotografia unei picturi careia nu-i cunosc autorul, in marea lume virtuala, insotita de versurile lui Blaga :
        „Femeie
        ce mare porti in inima si cine esti?
        Mai canta-mi inc-o data dorul tau,
        sa te ascult
        si clipele sa-mi para niste muguri plini,
        din care infloresc aievea-vesnicii!”
        Am simtit-o aproape de randurile insirate de-a lungul anilor aici si… voila!🙂
        Imbratisari din departari si numai ganduri bune, draga mea Melanie!

        Apreciază

      • Mél@nie spune:

        aha, deci si tu ai avut parte de „bugs”(gâze!) adica „toanele”-WP…😉 la mine disparuse „antetu'” de era un fel de „aurora boreala”(sic!), iar marginile erau negre… am remediat dupa ce m-am consultat cu experti-WP, da’ n-am regasit imaginea antetului anterior, d-aia am pus-o pe cea ramasa-n arhiva…🙂 aceleasi urari…❤

        Apreciază

      • fatadefragi spune:

        Nu pot sa spun ca mi-e bine sa stiu ca au patit si altii la fel. Sper sa nu raman la un moment dat fara postari, e singurul loc in care le pastrez.

        Apreciază

  5. ´¯`•.¸¸.•♪♫♪•.¸¸.•´¯`•.♥
    ☆҉‿↗⁀☆҉ ♥ I wish you all love! ♥
    ________☼♥/)_♥☼♥_____☼♥./¯”””/’)
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯\)☼♥¯♥☼♥¯¯¯¯☼♥’\_„„„„\).
    ───────▄▄─▄▄▀▀▄▀▀▄
    ──────███████───▄▀
    ──────▀█████▀▀▄▀
    ────────▀█▀.❤ℒℴνℯ ❤ kissess ❥◠❥◠❥.●•٠·˙♥.

    Apreciat de 1 persoană

  6. Adina spune:

    fată dragă de fragi şi minunate cuvinte, îmi place să te citesc şi în contextul unei bucurii de joacă am ales să te numesc printre preferinţe…🙂
    uite: https://adinacoltea.wordpress.com/2015/08/25/jocuri-poturi-si-neuitate-zambiri/

    Apreciază

  7. ,,Suflet pocal, incarcat cu paine si vin” nimic mai sublim🙂 scrii minunat si am mai spus-o!

    Apreciază

Lasă un răspuns

